ეფექტური კომუნიკაციები

ეფექტური კომუნიკაციის ლექციებიდან სტუდენტი მიიღებს საქმიანი კომუნიკაციის შესახებ თეორიულ ცოდნას და გაივარჯიშებს პრაქტიკულ უნარებს, ისწავლის ისეთ კომუნიკაციურ ტექნიკებს, როგორიცაა:

  • ეფექტური კომუნიკაციის პროცესი
  • კომუნიკაციის მიზნები და დონეები
  • რეალობის სუბიექტურობა
  • ინფორმაციის გადაცემისა და აღქმის ვარიანტები
  • მოსმენის ტიპები – აქტიური და პასიური მოსმენის ტექნიკა
  • შეკითხვების ტიპები
  • უკუკავშირის ტექნიკა
  • პრეზენტაციის ტექნიკა/არავერბალური კომუნიკაცია

მარკეტინგი

მარკეტინგი პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის კურსის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 4 სალექციო დღე, ჯამში 12 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან მარკეტინგის ზოგად საფუძვლებს, კერძოდ:

  • რა არის მარკეტინგი და ვინ არის მარკეტოლოგი
  • რას გულისხმობს მარკეტინგული კვლევა
  • როგორ ხდება მომხმარებლის სეგმენტაცია
  • რა არის და რაში გვჭირდება ტარგეთინგის მატრიცა
  • რა მარკეტინგული არხები არსებობს
  • როგორია პრომოციის სტრატეგიები, საშუალებები და მეთოდები

მარკეტინგული კვლევა

მარკეტინგული კვლევა პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ერთ-ერთი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 2 სალექციო დღე, ჯამში 6 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:

  • სოციალური კვლევის ეთიკა
  • კვლევის ტიპები და მეთოდები
  • რაოდენობრივი კვლევის მეთოდები
  • ძირითადი ცნებები და გამოყენება
  • თვისობრივი კვლევის მეთოდები, ფოკუს ჯგუფები, სიღრმისეული ინტერვიუ
  • რაოდენობრივი და თვისობრივი მეთოდების შედარება
  • კვლევის ექსპერიმენტული და შერეული მეთოდების შედარება
  • კვლევის კონკრეტული მეთოდების არჩევის კრიტერიუმები

ბრენდინგი

პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 4 ლექცია ბრენინდგის მინი კურსს ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:

  • ბრენდინგის მოკლე ისტორია, განმარტება
  • რა არის ბრენდინგი
  • ბრენდების დაპირება
  • ბრენდ ქცევის ეტაპები
  • ბრენდინგის ძირითადი კითხვები
  • იდეალური ბრენდი
  • სეგმენტირება
  • ბრენდის მახასიათებლები
  • ბრენდის პოზიციონირება და პოზიციონერების კონცეფცია
  • ბრენდინგის ბორბალი
  • 4D ბრენდინგი
  • ნეიმინგი, ლოგოტიპი და შეფუთვა
  • რებრენდინგი

პიარი

პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 8 ლექცია პიარის კურსს ეთმობა, რომლის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან:

 

  • PR – ის განმარტება, მიზანი და დანიშნულება
  • PR – ის ფოკუსი, ფაბლისითი, იმიჯი და რეპუტაცია
  • თანამედროვე PR – ის გამოწვევები, რა შემთხვევაშია PR ეფექტის მომტანი
  • ეფექტური და არაეფექტური PR – ის მაგალითები
  • PR და ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები
  • PR – ის ძირითადი ფუნქციები და საკომუნიკაციო ინსტრუმენტები
  • PR როგორც მენეჯერული ფუნქცია
  • კამპანიის დაგეგმვის მნიშვნელობა
  • დაგეგმვის 8 – ნაბიჯიანი მეთოდოლოგიის გაცნობა
  • სიტუაციური ანალიზი, საკომუნიკაციო ამოცანები, სამიზნე აუდიტორიები
  • კამპანიის ძირითადი მესიჯები, საკომუნიკაციო არხები
  • კამპანიის ტაქტიკა – საკომუნიკაციო გეგმა და კომპანიის შეფასების კრიტერიუმები
  • პიარის ძირითადი არსი, თანამედროვე პიარი და სტრატკომი
  • სტერეოტიპების როლი პიარში
  • მედიასთან ურთიერთობის უპირატესობა, მედიასთან ურთიერთობის ფორმები/მეთოდები
  • მედია ივენთები
  • პრესრელიზი და მისი შედგენა
  • პრესკონფერენცია და მისი ორგანიზება
  • საკომუნიკაციო კრიზისები
  • კრიზისების მართვის ძირითადი მიდგომები და მექანიზმები
  • შიდა პიარის არსი და მართვა
  • შიდა პიარის ინსტრუმენტები და დაგეგმვა
  • თანამედროვე CSR და ქველმოქმედება
  • თანამედროვე CSR და სპონსორობის კომუნიკაცია

სოციალური მედია

პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში სოციალურ მედიას 2 ლექცია ეთმობა, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტები გაეცნობიან:

  • რა ეტაპებს მოიცავს სოციალურ მედიაში კომუნიკაციის დაგეგმა
  • როგორ უნდა შევადგინოთ და რა ეტაპებს მოიცავს ბრიფი
  • რა არის AD სტრატეგია და მისი შემუშავება
  • რა არის და როგორ უნდა შემუშავდეს კონტენტ სტრატეგია და კონტენტ კალენდარი
  • ბრიფის შედგენა

ამბის თხრობის ხერხები

ქვეკურსი “ამბის თხრობის ხერხები” ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსს 2020 წლიდან დაემატა. ქვეკურსს 2 სალექციო დღე ეთმობა და მის ფარგლებში სტუდენტები გაეცნობიან:

  • ამბის თხრობის განსხავავებული ხერხები
  • ამბის თხრობა, როგორც საგანი და საჭიროება, მაგალითები
  • წესები და უნარების მაგალითები
  • ემოციებისა და თავგადასავლების მაგალითები
  • ჰიჩკოკის წესი და ყველაზე უჩვეულეო ხერხები მაგალითებით
  • მიზანი და საშუალება – რატომ ამბის თხრობა
  • აუდიტორია და ამბავი
  • ამბავი წარმატებისთვის

ივენთმენეჯმენტი

პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში ივენთ მენეჯმენტს 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:

  • ივენთმენეჯერების პროფესია და როლი
  • ივენთის მიზნების ფორმულირება
  • ივენთი და მასზე მოწვევის ზოგად ხერხები/წესები
  • ივენთის გაშუქება და პიარი
  • ღონისძიების დეველოპმენტი და გუნდის წევრებისთვის ამოცანების გასაზღვრა
  • ივენთის action გეგმის შედგენა და თაიმინგი
  • შეთავაზების და ბიუჯეტის განსაზღვრა
  • პრეზენტაცია და ივენთის წინასწარი ჩვენება
  • რისკები ივენთებში და სათადარიგო სცენა

მედია მენეჯმენტი

პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში მედია მენეჯმენტს 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:

  • მედია პროდუქტები
  • მედია გეგმის შედგენა
  • ალტერნატიული მედია
  • მედიას კრიზისის დრო

რეკლამა და მედია დაგეგმარება

რეკლამისა და მედია დაგეგმარების ლექციას პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:

  • რეკლამის განსხვავებულ მეთოდები
  • რეკლამის ეფექტურობის პარამეტრები
  • კლიენტის ბრიფი
  • ინსაითი
  • მედია არხების ნაირსახეობა
  • ბაზრის მიმოხილვა
  • თითოეული არხის გამოყენების მაგალითები და ეფექტურობის ანალიზი