
ეფექტური კომუნიკაციები
ეფექტური კომუნიკაციის ლექციებიდან სტუდენტი მიიღებს საქმიანი კომუნიკაციის შესახებ თეორიულ ცოდნას და გაივარჯიშებს პრაქტიკულ უნარებს, ისწავლის ისეთ კომუნიკაციურ ტექნიკებს, როგორიცაა:
- ინფორმაციის სწორად გადაცემა
- აქტიური მოსმენა
- რთული სიტუაციების მართვა, პრეზენტაცია
- კლიენტებთან ეფექტური კომუნიკაციის დამყარება და იდეების მომგებიანად წარდგენა

მარკეტინგი
მარკეტინგი პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის კურსის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 4 სალექციო დღე, ჯამში 12 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან მარკეტინგის ზოგად საფუძვლებს, კერძოდ:
- რა არის მარკეტინგი და ვინ არის მარკეტოლოგი
- რას გულისხმობს მარკეტინგული კვლევა
- როგორ ხდება მომხმარებლის სეგმენტაცია
- რა არის და რაში გვჭირდება ტარგეთინგის მატრიცა
- რა მარკეტინგული არხები არსებობს
- როგორია პრომოციის სტრატეგიები, საშუალებები და მეთოდები

მარკეტინგული კვლევა
მარკეტინგული კვლევა პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ერთ-ერთი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 2 სალექციო დღე, ჯამში 6 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- რა არის მარკეტინგული კვლევები, კვლევის მეთოდები
- როგორ ხდება რაოდენობრივი და ხარისხობრივი მეთოდების შედარება
- რაოდენობრივი კვლევების მეთოდებს
- მედიაკვლევებს
- ხარისხობრივი კვლევის მეთოდებს
- კვლევის ექსპერიმენტული მეთოდებს
- კვლევის კონკრეტული მეთოდების არჩევის კრიტერიუმებს
- კვლევით კომპანიასთან ურთიერთობას
- კვლევის დროს დაშვებულ შეცდომებს

ბრენდინგი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 4 ლექცია ბრენინდგის მინი კურსს ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:
- რა არის ბრენდინგი
- რა არის ბრენდის ძირითადი მახასიათებლები
- ბრენდის ატრიბუტებსა და არქიტექტურას
- ბრნედის კონსტანტებსა და ნეიმინგს
- ბრენდის შექმნის მოდელებს
- ბრენდის შექმნასა და თანდევის გეგმას

პიარი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 8 ლექცია პიარის კურსს ეთმობა, რომლის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან:
- კავშირსა და განსხვავევებს: მარკეტინგს, რეკლამას, პიარსა და პროპაგანდას შორის
- პიარ-სამსახურის ფუნქციებსა და მის შიდა სტრუქტურას
- პიარის განვითარების ისტორიასა და ეტაპებს
- პიარ კამპანიის დაგეგმვას
- კვლევის მნიშვნელობას პიარში
- რეპუტაციულ მენეჯმენტსა და მედიასთან ურთიერთობას
- კრიზის მართვას
- შიდა პიარსა და ინტერნეტ კომუნიკაციებს
- ბრიფის მომზადებას

სოციალური მედია
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში სოციალურ მედიას 2 ლექცია ეთმობა, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტები გაეცნობიან:
- რა არის სოციალური მედია, რაში იყენებენ მას საქართველოში და ქვეყნის ფარგლებს გარეთ
- რითი განსხვავდება სოციალური მედია ტრადიციული მედია საშუალებებისგან
- რა არის სოციალური მედიის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
- სოციალური მედია ქსელები, მათი მნიშვნელობა და გამოყენების წესები
- როგორია პიარი სოციალურ მედიაში
- როგორ ხდება სოციალური პლატფორმის შექმნა, კონცეფციის შემუშავება
- რა არის სოციალური მედიის სტრატეგიის მნიშვნელობა

ამბის თხრობის ხერხები
ქვეკურსი “ამბის თხრობის ხერხები” ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსს 2020 წლიდან დაემატა. ქვეკურსს 2 სალექციო დღე ეთმობა და მის ფარგლებში სტუდენტები გაეცნობიან:
- ამბის თხრობის განსხავავებულს ხერხებს
- როგორ მოახდინოთ გავლენა სხვადასხვა ამბებით
- შეიძლება თუ არა ყველაფერი იყოს ამბავი?
- თანამედროვე გამოწვევები და სირთულეები storyteller-ბისთვის

ივენთ მენეჯმენტი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში ივენთ მენეჯმენტს 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- რა არის ივენთი
- ივენთის წარმატების განმსაზღვრელ ფაქტორებს
- ივენთის დაგეგმვას
- ღონისძიების ბიუჯეტის შედგენას
- ივენთის მოსამზადებელ სამუშაოებს
- ღონისძიებების ეფექტურობის განსაზღვრას
- საინფორმაციო მხარდაჭერას

მედია მენეჯმენტი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში მედია მენეჯმენტს 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- მედიის მუშაობის პრინციპებს
- ინფორმაციის აგებისა და თანმიმდევრობით დალაგების პრინციპს
- მედიის დანიშნულებას
- მედიასთან ურთიერთობის ცოცხალ მაგალითებს
- სიუჟეტის აწყობის სქემას

რეკლამა და მედია განთავსება
რეკლამისა და მედია განთავსების ლექციას პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:
- რა არის მედია დაგეგმარება
- როგორ ხდება მედიაფლენერთან კომუნიკაცია
- შეისწავლიან ტერმინოლოგიებს
- განიხილავენ რეალურ ქეისებს

ვიზუალური მარკეტინგი
ვიზუალური მარკეტინგი პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის საგანია. მინი კურსს პიარსკოლაში 3 სალექციო დღე, ჯამში 9 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:
- რა მნიშვნელობა აქვს ვიზუალს და როგორ იქმნება ვიზუალური პროდუქტი
- ვიზუალურ მანიპულაციებს
- გამოსახულების სტილსა და ფორმას
- ვიზუალის განვითარების ეტაპებს
- ვიზუალის ფილოსოფიას
- ვიზუალის ენასა და გამოსახულების შექმნის გრამატიკას
- ვიზუალით ამბის თხრობას
- ვიზუალის დრამატურგიას
- ფსიქოლოგიასა და ფერებს ვიზუალში
- რა მნიშვნელობა აქვს სხვადასხვა ხედს, როდესაც იქმნება საეკრანო თუ სხვა სახის გამოსახულება

ბითიელი
BTL პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ერთ-ერთი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 2 სალექციო დღე, ჯამში 6 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- რას ნიშნავს “ცრუ” მომხმარებელი
- რა არის სემპლინგი და დეგუსტაცია
- რატომაა მნიშვნელოვანი საჩუქარი შენაძენისთვის
- სავაჭრო წერტილების აუდიტს
- ტელე და მობილური მარკეტინგს
- პირდაპირი მეილი
- POSM
- CRM
- Merchandising
- Buzz marketing