
მარკეტინგული კვლევა
მარკეტინგული კვლევა პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ერთ-ერთი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 2 სალექციო დღე, ჯამში 6 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- რა არის მარკეტინგული კვლევები, კვლევის მეთოდები
- როგორ ხდება რაოდენობრივი და ხარისხობრივი მეთოდების შედარება
- რაოდენობრივი კვლევების მეთოდებს
- მედიაკვლევებს
- ხარისხობრივი კვლევის მეთოდებს
- კვლევის ექსპერიმენტული მეთოდებს
- კვლევის კონკრეტული მეთოდების არჩევის კრიტერიუმებს
- კვლევით კომპანიასთან ურთიერთობას
- კვლევის დროს დაშვებულ შეცდომებს