მარკეტინგი
მარკეტინგი პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის კურსის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 4 სალექციო დღე, ჯამში 12 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან მარკეტინგის ზოგად საფუძვლებს, კერძოდ:
- რა არის მარკეტინგი და ვინ არის მარკეტოლოგი
- რას გულისხმობს მარკეტინგული კვლევა
- როგორ ხდება მომხმარებლის სეგმენტაცია
- რა არის და რაში გვჭირდება ტარგეთინგის მატრიცა
- რა მარკეტინგული არხები არსებობს
- როგორია პრომოციის სტრატეგიები, საშუალებები და მეთოდები