
პიარი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 8 ლექცია პიარის კურსს ეთმობა, რომლის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან:
- კავშირსა და განსხვავევებს: მარკეტინგს, რეკლამას, პიარსა და პროპაგანდას შორის
- პიარ-სამსახურის ფუნქციებსა და მის შიდა სტრუქტურას
- პიარის განვითარების ისტორიასა და ეტაპებს
- პიარ კამპანიის დაგეგმვას
- კვლევის მნიშვნელობას პიარში
- რეპუტაციულ მენეჯმენტსა და მედიასთან ურთიერთობას
- კრიზის მართვას
- შიდა პიარსა და ინტერნეტ კომუნიკაციებს
- ბრიფის მომზადებას