პიარი

პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 8 ლექცია პიარის კურსს ეთმობა, რომლის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან:

  • კავშირსა და განსხვავევებს: მარკეტინგს, რეკლამას, პიარსა და პროპაგანდას შორის
  • პიარ-სამსახურის ფუნქციებსა და მის შიდა სტრუქტურას
  • პიარის განვითარების ისტორიასა და ეტაპებს
  • პიარ კამპანიის დაგეგმვას
  • კვლევის მნიშვნელობას პიარში
  • რეპუტაციულ მენეჯმენტსა და მედიასთან ურთიერთობას
  • კრიზის მართვას
  • შიდა პიარსა და ინტერნეტ კომუნიკაციებს
  • ბრიფის მომზადებას