
სოციალური მედია
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში სოციალურ მედიას 2 ლექცია ეთმობა, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტები გაეცნობიან:
- რა არის სოციალური მედია, რაში იყენებენ მას საქართველოში და ქვეყნის ფარგლებს გარეთ
- რითი განსხვავდება სოციალური მედია ტრადიციული მედია საშუალებებისგან
- რა არის სოციალური მედიის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
- სოციალური მედია ქსელები, მათი მნიშვნელობა და გამოყენების წესები
- როგორია პიარი სოციალურ მედიაში
- როგორ ხდება სოციალური პლატფორმის შექმნა, კონცეფციის შემუშავება
- რა არის სოციალური მედიის სტრატეგიის მნიშვნელობა