ბლოგი

February 22, 2019

თამარ ნიბლაძე: „PR – ეს არის მუდმივი ფიქრი შენს მომხმარებელზე“

ინტერვიუ  ტკბილეულის მწარმოებელ  კომპანია „ბარამბოს“ პიარ-მენეჯერ თამარ ნიბლაძესთან – რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? ბავშვობიდან აქტიური ვიყავი, მსიამოვნებდა […]
February 20, 2019

თამარ სადრაძე: „ეს იყო და არის სფერო, სადაც ვხედავდი და ვხედავ საკუთარ თავს საუკეთესო ჭრილში“

ინტერვიუ რადიოჰოლდინგ “ფორტუნას” საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელ თამარ სადრაძესთან. – რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? ბავშვობიდან ძალიან კომუნიკაბელური ვიყავი. ყოველთვის უამრავი […]
February 11, 2019

მარიამ მაღულარია: „აუცილებელია, იყო ღია, კომუნიკაბელური და გიყვარდეს ის საქმე, რომელსაც აკეთებ“

ინტერვიუ  კავკასიის უნივერსიტეტის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერ მარიამ მაღულარიასთან. -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? -ეს თავისთავად მოხდა, გამომდინარე იქიდან […]
February 5, 2019

ანა ჩხაიძე: ამ სფეროში კრეატიულობა ყოველთვის ფასდებოდა და დღესაც უმნიშვნელოვანესია

ინტერვიუ World Vision South Caucasus-ის კომუნიკაციების დირექტორ ანა ჩხაიძესთან -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? პროფესიით ჟურნალისტი ვარ, რამდენიმე […]
February 5, 2019

ვიქტორია ჟიჟკო: ჩემთვის პიარ სფერო უამრავი შესაძლებლობების ნაკადი, მუდმივი სიახლე, ინოვაცია, საინტერესო პროექტები და კრეატიულობაა

ინტერვიუ კომპანია ქართულ-ჰოლანდიური ჰოსპიტალის მარკეტინგის სამსახურის უფროსთან, ვიქტორია ჟიჟკოსთან. -რომელ პიარ კომპანიები შთაგაგონებენ? -დღეს დღეობით მსოფლიოს მასშტაბით ბევრი წარმატებული პიარ სააგენტოა, თუმცა განსაკუთრებით განოვყოფდი Ketchum-ს, რომელსაც […]
February 5, 2019

თეონა ახობაძე:PR და მარკეტინგი ცოცხალი ორგანიზმივით არის, რომელიც გამუდმებით პულსირებს

ინტერვიუ სასტუმრო რედისონის პიარისა და მარკეტინგის მენეჯერ თეონა ახობაძესთან რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი და მარკეტინგი  კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? -ამ ეტაპზე […]
February 5, 2019

ვალერი ფანცულაია: „საზოგადოებასთან ურთიერთობის უმთავრესი პრინციპი საზოგადოების ნდობის მოპოვებაა“

კავკასუს ბიზნეს ვიკის ინტერვიუ „თელასის“ საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტის უფროს ვალერი ფანცულაიასთან –რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? რა თქმა უნდა ძალიან […]
February 5, 2019

ნიცა ჩოლოყაშვილი: „ყველაზე დიდი ადრენალინი ახალი წარმატებული პროექტია“

გთავაზობთ კავკასუს ბიზნეს ვიკის ინტერვიუს კომპანია „აიდიეს ბორჯომი საქართველოს“  საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელ ნიცა ჩოლოყაშვილთან   -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი […]