პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის შეფასება
პიარსკოლის კურსდამთავრებული, მარიამ ჩხარტიშვილი პიარის და მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის შესახებ:
მოკლედ მოგვიყევი შენი საქმიანობის შესახებ..
სოციალური მედია სააგენტოს ფრილანს კრეატიული მენეჯერი და ედვერთაიზერი ✋🏻
როგორ იყენებ პიარსკოლაში მიღებულ ცოდნას პრაქტიკულ საქმიანობაში?
ჩემი საქმიანობიდან გამომდინარე, ძალიან გამომადგა მარკეტინგისა და ბრენდინგის ლექციების გამოცდილება. ასევე, უფრო დაკვირვებული გავხდი მომხმარებლებთან კომუნიკაციისას.
გაიხსენე საბოლოო პროექტისთვის რა თემაზე მოგიწია მუშაობა და რამდენად დაგეხმარა პრაქტიკული ცოდნის მიღებაში? არის რაიმე ხერხი, რომელიც ამ პროცესში ისწავლე და დღემდე იყენებ?
ზოგადად ბოლო 5 წლის განმავლობაში, ძალიან ბევრ ქეისზე მაქვს ნამუშევარი. ჩვენი საბოლოო პროექტისთვის თემები გვქონდა გადანაწილებული. მე ის სფერო შემხვდა, რომელშიც ისედაც დიდი პრაქტიკა მქონდა. თუმცა ახალ სირთულეებთან გამკლავება, ახალი ინფორმაციების მიღება – ყოველ ახალ პროექტში მონაწილეობის მიზეზია.
შენი აზრით, რა არის პიარსკოლის კურსის უპირატესობა? რატომ უნდა ისწავლონ მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსზე?
უპირატესობა ეს ის გუნდია, რომელიც მუშაობს პიარსკოლელების განათლებაზე. თითოეული ტრენერი, მენტორი არის ის მიზეზი, რის გამოც ამ კურსის გავლას ვურჩევდი სხვას.
რას ურჩევდი კომუნიკაციების სფეროთი დაინტერესებულ ადამიანებს?
არასდროს შეწყვიტონ სწავლა და სიახლეების შეცნობა!