ქეთევან ჭინჭარაული

ქეთევან ჭინჭარაული 10 წელზე მეტია მოღვაწეობს საკომუნიკაციო ინდუსტრიაში. Მისი კარიერული გზა 2013 წელს, კომპანია “რონიკოს” სოციალური მედიის მენეჯერობით დაიწყო და მუშაობდა “რონიკოს” პორტფოლიოში არსებულ ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის Ray-Ban, Dolce&Gabbana, Prada და სხვ.

2017 წლიდან კი დიჯითალ სააგენტოში “Socialsharks” – სოციალური მედიის მენეჯერობით გააგრძელა და თითქმის სამი წელია ედვერთაიზინგის გუნდს უდგას სათავეში. ქეთევანი და მისი გუნდი მუშაობს დამკვეთი კომპანიებისთვის სარეკლამო სტრატეგიის შესაბამისი არხებისთვის შედგენაზე. Ასევე, მიზნებზე ორიენტირებული კამპანიების დაგეგმვა, შედეგების მონიტორინგი, რეპორტინგი და რეპორტის გაანალიზება და რეკომენდაციები შემდგომი კამპანიებისათვის.

Როგორც სოციალური მედიის და ახლა, როგორც უკვე ედვერთაიზინგის გუნდის ხელმძღვანელს მოუწია თანამშრომლობა ისეთ კომპანიებთან როგორიც არის: “TBC Pay”, “MyCreditinfo”, “X2 Development”, “Leaderbet”, “Seu Development”, “Kutaisi Airport”, “Glovo”, “Skoda”, “Kia” და სხვ.

ქეთევან ჭინჭარაული პიარსკოლას შემოუერთდა 2023 წელს და უძღვება სოციალური მედიის კურსს.