მარკეტინგული კვლევა
მარკეტინგული კვლევა პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ერთ-ერთი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 2 სალექციო დღე, ჯამში 6 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- სოციალური კვლევის ეთიკა
- კვლევის ტიპები და მეთოდები
- რაოდენობრივი კვლევის მეთოდები
- ძირითადი ცნებები და გამოყენება
- თვისობრივი კვლევის მეთოდები, ფოკუს ჯგუფები, სიღრმისეული ინტერვიუ
- რაოდენობრივი და თვისობრივი მეთოდების შედარება
- კვლევის ექსპერიმენტული და შერეული მეთოდების შედარება
- კვლევის კონკრეტული მეთოდების არჩევის კრიტერიუმები