ეფექტური კომუნიკაციები
ეფექტური კომუნიკაციის ლექციებიდან სტუდენტი მიიღებს საქმიანი კომუნიკაციის შესახებ თეორიულ ცოდნას და გაივარჯიშებს პრაქტიკულ უნარებს, ისწავლის ისეთ კომუნიკაციურ ტექნიკებს, როგორიცაა:
- ეფექტური კომუნიკაციის პროცესი
- კომუნიკაციის მიზნები და დონეები
- რეალობის სუბიექტურობა
- ინფორმაციის გადაცემისა და აღქმის ვარიანტები
- მოსმენის ტიპები – აქტიური და პასიური მოსმენის ტექნიკა
- შეკითხვების ტიპები
- უკუკავშირის ტექნიკა
- პრეზენტაციის ტექნიკა/არავერბალური კომუნიკაცია
მარკეტინგი
მარკეტინგი პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის კურსის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 4 სალექციო დღე, ჯამში 12 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან მარკეტინგის ზოგად საფუძვლებს, კერძოდ:
- რა არის მარკეტინგი და ვინ არის მარკეტოლოგი
- რას გულისხმობს მარკეტინგული კვლევა
- როგორ ხდება მომხმარებლის სეგმენტაცია
- რა არის და რაში გვჭირდება ტარგეთინგის მატრიცა
- რა მარკეტინგული არხები არსებობს
- როგორია პრომოციის სტრატეგიები, საშუალებები და მეთოდები
მარკეტინგული კვლევა
მარკეტინგული კვლევა პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ერთ-ერთი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 2 სალექციო დღე, ჯამში 6 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- სოციალური კვლევის ეთიკა
- კვლევის ტიპები და მეთოდები
- რაოდენობრივი კვლევის მეთოდები
- ძირითადი ცნებები და გამოყენება
- თვისობრივი კვლევის მეთოდები, ფოკუს ჯგუფები, სიღრმისეული ინტერვიუ
- რაოდენობრივი და თვისობრივი მეთოდების შედარება
- კვლევის ექსპერიმენტული და შერეული მეთოდების შედარება
- კვლევის კონკრეტული მეთოდების არჩევის კრიტერიუმები
ბრენდინგი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 4 ლექცია ბრენინდგის მინი კურსს ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:
- ბრენდინგის მოკლე ისტორია, განმარტება
- რა არის ბრენდინგი
- ბრენდების დაპირება
- ბრენდ ქცევის ეტაპები
- ბრენდინგის ძირითადი კითხვები
- იდეალური ბრენდი
- სეგმენტირება
- ბრენდის მახასიათებლები
- ბრენდის პოზიციონირება და პოზიციონერების კონცეფცია
- ბრენდინგის ბორბალი
- 4D ბრენდინგი
- ნეიმინგი, ლოგოტიპი და შეფუთვა
- რებრენდინგი
პიარი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 8 ლექცია პიარის კურსს ეთმობა, რომლის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან:
- PR – ის განმარტება, მიზანი და დანიშნულება
- PR – ის ფოკუსი, ფაბლისითი, იმიჯი და რეპუტაცია
- თანამედროვე PR – ის გამოწვევები, რა შემთხვევაშია PR ეფექტის მომტანი
- ეფექტური და არაეფექტური PR – ის მაგალითები
- PR და ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები
- PR – ის ძირითადი ფუნქციები და საკომუნიკაციო ინსტრუმენტები
- PR როგორც მენეჯერული ფუნქცია
- კამპანიის დაგეგმვის მნიშვნელობა
- დაგეგმვის 8 – ნაბიჯიანი მეთოდოლოგიის გაცნობა
- სიტუაციური ანალიზი, საკომუნიკაციო ამოცანები, სამიზნე აუდიტორიები
- კამპანიის ძირითადი მესიჯები, საკომუნიკაციო არხები
- კამპანიის ტაქტიკა – საკომუნიკაციო გეგმა და კომპანიის შეფასების კრიტერიუმები
- პიარის ძირითადი არსი, თანამედროვე პიარი და სტრატკომი
- სტერეოტიპების როლი პიარში
- მედიასთან ურთიერთობის უპირატესობა, მედიასთან ურთიერთობის ფორმები/მეთოდები
- მედია ივენთები
- პრესრელიზი და მისი შედგენა
- პრესკონფერენცია და მისი ორგანიზება
- საკომუნიკაციო კრიზისები
- კრიზისების მართვის ძირითადი მიდგომები და მექანიზმები
- შიდა პიარის არსი და მართვა
- შიდა პიარის ინსტრუმენტები და დაგეგმვა
- თანამედროვე CSR და ქველმოქმედება
- თანამედროვე CSR და სპონსორობის კომუნიკაცია
სოციალური მედია
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში სოციალურ მედიას 2 ლექცია ეთმობა, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტები გაეცნობიან:
- რა ეტაპებს მოიცავს სოციალურ მედიაში კომუნიკაციის დაგეგმა
- როგორ უნდა შევადგინოთ და რა ეტაპებს მოიცავს ბრიფი
- რა არის AD სტრატეგია და მისი შემუშავება
- რა არის და როგორ უნდა შემუშავდეს კონტენტ სტრატეგია და კონტენტ კალენდარი
- ბრიფის შედგენა
ამბის თხრობის ხერხები
ქვეკურსი “ამბის თხრობის ხერხები” ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსს 2020 წლიდან დაემატა. ქვეკურსს 2 სალექციო დღე ეთმობა და მის ფარგლებში სტუდენტები გაეცნობიან:
- ამბის თხრობის განსხავავებული ხერხები
- ამბის თხრობა, როგორც საგანი და საჭიროება, მაგალითები
- წესები და უნარების მაგალითები
- ემოციებისა და თავგადასავლების მაგალითები
- ჰიჩკოკის წესი და ყველაზე უჩვეულეო ხერხები მაგალითებით
- მიზანი და საშუალება – რატომ ამბის თხრობა
- აუდიტორია და ამბავი
- ამბავი წარმატებისთვის
ივენთმენეჯმენტი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში ივენთ მენეჯმენტს 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- ივენთმენეჯერების პროფესია და როლი
- ივენთის მიზნების ფორმულირება
- ივენთი და მასზე მოწვევის ზოგად ხერხები/წესები
- ივენთის გაშუქება და პიარი
- ღონისძიების დეველოპმენტი და გუნდის წევრებისთვის ამოცანების გასაზღვრა
- ივენთის action გეგმის შედგენა და თაიმინგი
- შეთავაზების და ბიუჯეტის განსაზღვრა
- პრეზენტაცია და ივენთის წინასწარი ჩვენება
- რისკები ივენთებში და სათადარიგო სცენა
მედია მენეჯმენტი
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში მედია მენეჯმენტს 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- მედია პროდუქტები
- მედია გეგმის შედგენა
- ალტერნატიული მედია
- მედიას კრიზისის დრო
რეკლამა და მედია დაგეგმარება
რეკლამისა და მედია დაგეგმარების ლექციას პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ფარგლებში 2 ლექცია ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:
- რეკლამის განსხვავებულ მეთოდები
- რეკლამის ეფექტურობის პარამეტრები
- კლიენტის ბრიფი
- ინსაითი
- მედია არხების ნაირსახეობა
- ბაზრის მიმოხილვა
- თითოეული არხის გამოყენების მაგალითები და ეფექტურობის ანალიზი
ვიზუალური კომუნიკაცია
ვიზუალური კომუნიკაცია პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის საგანია. მინი კურსს პიარსკოლაში 3 სალექციო დღე, ჯამში 9 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტები შეისწავლიან:
- კულტურული პატერნი და გონების პროექცია
- აღქმის ფილოსოფია – ეპისტემილოგია
- ფორმისა და შინაარისის ურთიერთმიმართება
- ცნობიერის და ქვეცნობიერის აღქმა და კომუნიკაცია
- შემეცნების ონტოლოგია
- Direct & Indirect message & სტრატეგიული ლაბირინთი
- კომუნიკაციის ანატომია
- ვიზუალური თხრობა
- ქვეცნობიერის იმპულსი
- კომუნიკაციის სტრატეგია
- Visual memory (Long Term – Short Term)
ბითიელი
BTL პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსის ერთ-ერთი საგანია. მინი კურსს, პიარსკოლაში 2 სალექციო დღე, ჯამში 6 საათი ეთმობა, რომლის დროსაც სტუდენტების შეისწავლიან:
- რას ნიშნავს “ცრუ” მომხმარებელი
- რა არის სემპლინგი და დეგუსტაცია
- რატომაა მნიშვნელოვანი საჩუქარი შენაძენისთვის
- სავაჭრო წერტილების აუდიტს
- ტელე და მობილური მარკეტინგს
- პირდაპირი მეილი
- POSM
- CRM
- Merchandising
- Buzz marketing