პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსზე გარდა თეორიული ცოდნისა, მიიღებთ პრაქტიკულ გამოცდილებასაც. 3 თვის განმავლობაში შესაძლებლობა გეძლევათ იმუშაოთ რეალურ პროექტზე, რაც გულისხმობს საკომუნიკაციო სტრატეგიის დაწერას. პროექტის განხორციელებაში დაგეხმარებიან მენტორები, რომლებიც პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების კომპანია “ჯეპრას” თანამშრომლები არიან.
Archives: FAQ
Post Type Description
რა საგნებს ვისწავლი პიარსკოლაში?
პიარსკოლის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კურსზე 12 საგანი ისწავლება:
- ეფექტური კომუნიკაციები
- მარკეტინგული კვლევა
- მარკეტინგი
- ბრენდინგი
- პიარი
- სოციალური მედია
- რეკლამა და მედია განთავსება
- ამბის თხრობის ხერხები
- ივენთ მენეჯმენტი
- მედია მენეჯმენტი
- ვიზუალური მარკეტინგი
- BTL
რას მივიღებთ პიარსკოლის დასრულების შემდეგ?
ყველა კურსდამთავრებულს გაუ-თბილისის პიარსკოლის სერთიფიკატი, ხოლო კურსის 3 საუკეთესო სტუდენტს ყველა ლექტორის მიერ ხელმოწერილი სარეკომენდაციო წერილი გადაეცემა.
რამდენი სტუდენტია თითო ჯგუფში?
თითოულ ჯგუფში მაქსიმუმმ 25 სტუდენტია.
რა არის კურსის საფასური და შესაძლებელია თუ არა თანხის გადანაწილება?
პიარსკოლის კურსის საფასურია 1800 ლარი. შეგიძლიათ ისარგებლოთ TBC ბანკის განვადებით ან 3 ნაწილად გადაიხადოთ თანხა.
როგორ ხდება პიარსკოლის კურსზე რეგისტრაცია?
პიარსკოლის კურსზე უნდა გაიაროთ ონლაინ რეგისტრაცია, ბმულზე: http://prschool.ge/ganackhadis-forma/.
როგორია პიარსკოლის ლექციების განრიგი?
პიარსკოლაში ლექციები კვირაში სამჯერ, შემდეგ დღეებსა და საათებში ტარდება: ორშაბათი, ოთხშაბათი, პარასკევი – 19:00 – 22:00.