სიახლეები

19-02-25
ნიკა ქამუშაძე : „მედია საშუალების არჩევის პროცესში დიდ ყურადღებას მათ ოპერატიულობას ვაქცევ„
19-02-22
თამარ ნიბლაძე: „PR – ეს არის მუდმივი ფიქრი შენს მომხმარებელზე“
19-02-20
თამარ სადრაძე: „ეს იყო და არის სფერო, სადაც ვხედავდი და ვხედავ საკუთარ თავს საუკეთესო ჭრილში“
19-02-11
მარიამ მაღულარია: „აუცილებელია, იყო ღია, კომუნიკაბელური და გიყვარდეს ის საქმე, რომელსაც აკეთებ“
19-02-05
ანა ჩხაიძე: ამ სფეროში კრეატიულობა ყოველთვის ფასდებოდა და დღესაც უმნიშვნელოვანესია
ვიქტორია ჟიჟკო: ჩემთვის პიარ სფერო უამრავი შესაძლებლობების ნაკადი, მუდმივი სიახლე, ინოვაცია, საინტერესო პროექტები და კრეატიულობაა
თეონა ახობაძე:PR და მარკეტინგი ცოცხალი ორგანიზმივით არის, რომელიც გამუდმებით პულსირებს
ვალერი ფანცულაია: „საზოგადოებასთან ურთიერთობის უმთავრესი პრინციპი საზოგადოების ნდობის მოპოვებაა“
ნიცა ჩოლოყაშვილი: „ყველაზე დიდი ადრენალინი ახალი წარმატებული პროექტია“
18-07-09
პიარსკოლაში სექტემბრის კურსზე მიღება დაიწყო