პიარპერსონები

March 6, 2019

თამუნა როსტიაშვილი: „გეგმის მიხედვით მოქმედება და სხვადასხვა პროცესებზე სწორი რეაგირება მნიშვნელოვანია“

ინტერვიუ „ალტაოქეის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის დირექტორ თამუნა როსტიაშვილთან. -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, მარკეტინგი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? დავამთავრე თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ეკონომიკის და […]
March 6, 2019

მართა ქარუმიძე: „ადამიანების განწყობა საკუთარი სამსახურის მიმართ ყოველთვის აისახება საქმეზე და შედეგზე“

ინტერვიუ  სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერ  მარტა ქარუმიძესთან -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? პიარ საქმიანობა ყოველთვის მაინტერესებდა, […]
March 6, 2019

თორნიკე გურული: „იმისათვის რომ იყო წარმატებული, მუდმივად უნდა გედოს ხელი მომხმარებლის პულსზე“

ინტერვიუ პსპ-ს  სააფთიაქო ქსელის მარკეტინგის ხელმძღვანელ თორნიკე გურულთან. -რა სპეციალობის ბრძანდებით? რამდენიმე უნივერსიტეტი მაქვს დამთავრებული. საქართველოში ტექნიკურ უნივერსიტეტში პიარის მიმართულება დავამთავრე, ასევე პედაგოგიკის მიმართულება და გერმანიაში […]
March 6, 2019

ტატა ხვედელიანი: „როდესაც საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურში მუშაობ, ნებისმიერი გამოწვევისთვის მუდმივად მზად უნდა იყო“

ინტერვიუ შსს–ს დაცვის პოლიციის დეპარტამენტის საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და მარკეტინგის სამსახურის უფროს ტატა ხვედელიანთან -რომელ მედია საშუალებებს ადევნებთ თვალყურს ყოველდღიურად? საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტის პროფესია  მაღალ ჩართულობას და […]
February 28, 2019

ნუცა გედევანიშვილი -„მთავარია, კარგად იცოდე საზოგადოების განწყობა და ითვალისწინებდე მათ ინტერესს.“

ინტერვიუ დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერ ნუცა  გედევანიშვილთან. -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? ჩემი პირველადი განათლება […]
February 28, 2019

ნინი ხუროძე: „ყველაზე დიდი დისკომფორტი ბაზარზე, რიგ სფეროებში, პროფესიონალების ნაკლებობაა“

ინტერვიუ ფიტნესის საერთაშორისო ბრენდ  WorldClass-ის  მარკეტინგის და გაყიდვების დირექტორ ნინი ხუროძესთან – თქვენი პირველი წარმატება? პირველი წარმატება, ჩემს მეორე და ძალიან საინტერესო სამსახურს უკავშირდება. ეს იყო […]
February 27, 2019

პაატა ლაგვილავა: „კრეატიულობაა ის, რასაც ტექნოლოგია ვერ შეცვლის“

ინტერვიუ სამეგრელო-ზემო სვანეთის გუბერნატორის ადმინისტრაციის საზოგადოებასთან და მედიასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროს პაატა ლაგვილავასთან -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? […]
February 25, 2019

ნინო ჯიბლაძე: „რომ არა ჟურნალისტის და საზოგადოებასთან ურთიერთობის პროფესია, დიპლომატი ვიქნებოდი“

ინტერვიუ ნავთობკომპანია „გალფის“ მარკეტინგის სამსახურის უფროს ნინო ჯიბლაძესთან – რა სპეციალობის ბრძანდებით? სპეციალობით ჟურნალისტი გახლავართ, 1992 წელს ჩავაბარე თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში საერთაშორისო ჟურნალისტიკის ფაკულტეტზე, თუმცა შემდგომ […]
February 25, 2019

ნიკა ქამუშაძე : „მედია საშუალების არჩევის პროცესში დიდ ყურადღებას მათ ოპერატიულობას ვაქცევ„

ინტერვიუ  სახელმწიფო ქონების ეროვნული სააგენტოს მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროს ნიკა ქამუშაძესთან -რომელი პიარ კომპანიები შთაგაგონებენ? გლობალური პიარ სააგენტოებიდან, ალბათ როგორც უმეტესობა ამ დარგში მომუშავე […]
February 22, 2019

თამარ ნიბლაძე: „PR – ეს არის მუდმივი ფიქრი შენს მომხმარებელზე“

ინტერვიუ  ტკბილეულის მწარმოებელ  კომპანია „ბარამბოს“ პიარ-მენეჯერ თამარ ნიბლაძესთან – რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? ბავშვობიდან აქტიური ვიყავი, მსიამოვნებდა […]
February 20, 2019

თამარ სადრაძე: „ეს იყო და არის სფერო, სადაც ვხედავდი და ვხედავ საკუთარ თავს საუკეთესო ჭრილში“

ინტერვიუ რადიოჰოლდინგ “ფორტუნას” საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელ თამარ სადრაძესთან. – რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? ბავშვობიდან ძალიან კომუნიკაბელური ვიყავი. ყოველთვის უამრავი […]
February 11, 2019

მარიამ მაღულარია: „აუცილებელია, იყო ღია, კომუნიკაბელური და გიყვარდეს ის საქმე, რომელსაც აკეთებ“

ინტერვიუ  კავკასიის უნივერსიტეტის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერ მარიამ მაღულარიასთან. -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? -ეს თავისთავად მოხდა, გამომდინარე იქიდან […]
February 5, 2019

ანა ჩხაიძე: ამ სფეროში კრეატიულობა ყოველთვის ფასდებოდა და დღესაც უმნიშვნელოვანესია

ინტერვიუ World Vision South Caucasus-ის კომუნიკაციების დირექტორ ანა ჩხაიძესთან -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? პროფესიით ჟურნალისტი ვარ, რამდენიმე […]
February 5, 2019

ვიქტორია ჟიჟკო: ჩემთვის პიარ სფერო უამრავი შესაძლებლობების ნაკადი, მუდმივი სიახლე, ინოვაცია, საინტერესო პროექტები და კრეატიულობაა

ინტერვიუ კომპანია ქართულ-ჰოლანდიური ჰოსპიტალის მარკეტინგის სამსახურის უფროსთან, ვიქტორია ჟიჟკოსთან. -რომელ პიარ კომპანიები შთაგაგონებენ? -დღეს დღეობით მსოფლიოს მასშტაბით ბევრი წარმატებული პიარ სააგენტოა, თუმცა განსაკუთრებით განოვყოფდი Ketchum-ს, რომელსაც […]
February 5, 2019

თეონა ახობაძე:PR და მარკეტინგი ცოცხალი ორგანიზმივით არის, რომელიც გამუდმებით პულსირებს

ინტერვიუ სასტუმრო რედისონის პიარისა და მარკეტინგის მენეჯერ თეონა ახობაძესთან რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი და მარკეტინგი  კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? -ამ ეტაპზე […]
February 5, 2019

ვალერი ფანცულაია: „საზოგადოებასთან ურთიერთობის უმთავრესი პრინციპი საზოგადოების ნდობის მოპოვებაა“

კავკასუს ბიზნეს ვიკის ინტერვიუ „თელასის“ საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტის უფროს ვალერი ფანცულაიასთან –რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი კარიერული ზრდის თვალსაზრისით? რა თქმა უნდა ძალიან […]
February 5, 2019

ნიცა ჩოლოყაშვილი: „ყველაზე დიდი ადრენალინი ახალი წარმატებული პროექტია“

გთავაზობთ კავკასუს ბიზნეს ვიკის ინტერვიუს კომპანია „აიდიეს ბორჯომი საქართველოს“  საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელ ნიცა ჩოლოყაშვილთან   -რატომ გადაწყვიტეთ ამ სფეროში საქმიანობა და რა შესაძლებლობებს იძლევა, პიარი […]